අතිශයෙන්ම බස්වලට විතරයි

රථවාහන තදබදය එහෙම නැත්නම් ට්‍රැෆික් කියලා කියන්නේ අපි හැමෝම අත්විඳලා තියෙන නීරස මාතෘකාවක් කිව්වොත් හරි. සමහර වෙලාවට ට්‍රැෆික් නිසා අපිට ජීවිතේ නැවත නොලැඛෙන දේවල් අහිමිවෙලා තියෙනවා කිව්වත් වැරදි නෑ. සම්මුඛ පරීක්ෂණ වගේ දේවල් ඒකට හොඳම උදාහරණ. බලයට පත්වෙන සෑම රජයක්ම රථවාහන තදබදය අවම කරන්න එක එක විසඳුම් ගෙන ආවා. ගුවන් පාලම් / තනි අතට දිවෙන මංතීරු (වන්වේ) ඉන් කිහිපයක්. එහෙත් කොළඹ ට්‍රැෆික් නම් එහෙමමයි. 
 
උදේට සහ සවසට මේ තත්වය තවත් දරුණුයි. අපේ ශ්‍රමය / කාලය විතරක් නෙවෙයි ඉන්ධන වලට අපි රථවාහන තදබදය නිසා වියදම් කරන මුදල කොච්චරද කියලා අපිටවත් හිතාගන්න බෑ. දිනෙන් දින පාරට එකතුවෙන වාහන ගණන වැඩිවීම නිසා විතරක් රථවාහන තදබදය ඇතිවෙනවා කියන එක පිළිගන්න අමාරුයි. අපේ රියදුරු මහත්තුරු නිසි පරිදි නීති ආරක්ෂා කරනවා නම් පාරේ මෙච්චර රථවාහන තදබදයක් ඇතිවෙන්නේ නෑ. 
 
ඔන්න රථවාහන තදබදය අවම කරන්න ප්‍රමුඛතා මං තීරු ක්‍රමයක් අද (15) ඉඳන් ක්‍රියාත්මකයි. පොදු ප්‍රවාහන සේවා සඳහා වෙනම මංතීරුවක් වෙන් කිරීමයි මෙහිදී සිදුවන්නේ. ඒ අනුව අගෝස්තු 15 වනදා සිට මොරටුව කුරුස හන්දියේ සිට කටුබැද්ද දක්වාත් සැවෝයි සිනමා ශාලාව අසල සිට බම්බලපිටිය මංසන්ධිය දක්වාත් මෙම ක්‍රමය ක්‍රියාවට නැංවෙනු ඇති. 
 
කටුබැද්ද මංසන්ධියේ සිට මැලිබන් මංසන්ධිය දක්වාත් බම්බලපිටිය හන්දියේ සිට පිත්තල හන්දිය දක්වා ප්‍රමුඛතා මංතීරු ක්‍රමය ක්‍රියාත්මක වීම ආරම්භ වන්නේ අගෝස්තු 22 වනදා සිටයි. අගෝස්තු 29 වනදා සිට බත්තරමුල්ලේ පොල්දූව මංසන්ධියේ සිට ආයුර්වේද හන්දිය දක්වාත් පුරහල මංසන්ධියේ සිට තුම්මුල්ල මංසන්ධිය දක්වාත් නව ක්‍රමය ආරම්භ කෙරෙනවා. සැප්තැම්බර් 5 වනදා සිට මරදාන ටෙක්නිකල් හන්දියේ සිට පිටකොටුව / කොටුව / කොම්පඤ්ඤවීදිය දක්වාත් සැප්තැම්බර් 12 වනදා සිට කොම්පඤ්ඤවිදියේ සිට පිටකොටුව දක්වාත් නොවැම්බර් 30 වනදා සිට බොරැල්ලේ සිට මරදාන දක්වාත් ප්‍රමුඛතා මංතීරු ක්‍රමය ක්‍රියාවට නැංවෙනු ඇති. 
 
අදාළ මාර්ගවල නියමිත දිනයන්හිදී පෙරවරු 6 සිට පෙරවරු 9 දක්වා සතියේ දිනවල කොළඹ දෙසට ඇති වෙන්කල මංතීරු තුළ පමණක් පොදු ප්‍රවාහන සේවා බස් රථ ධාවනය කල යුතුයි. එම වේලාවන්හිදී එම මංතීරුව තුළ අනෙක් වාහන ධාවනය කිරීම අත්හිටුවා ඇතැයි මහනගර හා බස්නාහිර සංවර්ධන අමාත්‍යංශය සඳහන් කලා. 
 
 
 


අත පෑවොත් පන්දාහයි බස්රථ වල සිගාකෑමට එරෙහිව දඩ

අපේ රටේ සාමාන්‍ය ජනතාවගේ පොදු ප්‍රවහාන සේවාව ලෙස හදුන්වන්නේ බොහෝ දුරට බස්රථයයි.එදිනෙදා තම දෙෙනික අවශ්‍යතාවයන් සම්පුර්ණ...

ඔයත් BMICH එකේ BOOK FARE ගියාද?

කියවීම මිනිසා සම්පුර්ණ කිරීම බොහෝ කාලයක සිට අප අසා ඇති කියමනක් වුවත් වර්තමාන සමාජ ආර්ථික ක්‍රමය මගින් කියවීමට තරම් ඉඩකඩක්..

මීටර් නැත්නම් රෝද තුනේ යන්න එපා

එෆ් බී පොලිටික්ස් අපි වාහන සහ වාහනවලට අදාළ නීති රීති ගැන නිරතුරුව කථාකරනවා. ඒකෙනුත් ත්‍රී රෝද රථ ගැන තමයි අපි වැඩි වශයෙන්ම..

අලි ගැන වලි

අලියා කියලා කියන්නේ ලංකාවේ ජාතික සංකේතයක්. ශ්‍රී ලංකාව කියන නම ජාත්‍යන්තරයේ සටහන් කරද්දි හුග වෙලාවට අපි දකින්නේ අලියා ආශ්‍රිත..

ජනතා හදවතෙන් දියවෙන දියවන්නාවේ නෑදෑයෝ

අද සැප්තැම්බර් 6 වෙනිදා. 2017 අවුරුද්දෛ් 3 වන පාසල් වාරය ආරම්භ වෙන්නේ අද. ඉස්කෝලේ යන කාලයේ අපිට මතකයි නාම ලේඛනය..

හේත්තු වුනොත් බලාගෙනයි

ශ්‍රී ලංකාව කියලා කියන්නේ තවමත් සංවර්ධනය වෙමින් පවතින රටක්. හුග දෙනෙක්ට තවමත් තමන්ගේම කියලා වාහනයක් ගන්න..

දිනනදාට මල් - පරදිද්දි ගල්

ක්‍රිකට් ගැන තරම් එෆ් බී පොලිටික්ස් අපි කථා කරපු වෙන මාතෘකාවක් නැති තරම්. ඒ තරමට ක්‍රිකට් අපේ මූලික අවශ්‍යතාවක් බවට පත්වෙලා ඉවරයි..

මැතිසබයේ රැව්දුන් ටොමියයි හිගන්නයි - අනුමත කරන්නට බැරි මහජන නියෝජිතයින්ගේ කතා

මෙම සිදුවීම පමණක් නොව ගෙවී ගිය කාල පරිච්චේදය තුළ බොහෝ මන්ත්‍රීවරුන් මෙන්ම ඇමතිවරුන් පවා පාර්ලිමේන්තුව තුළ ඇතැම් ප්‍රකාශ..

රත්වෙනකම් නටන කකුලුවන් ගැන නලින් මන්ත්‍රීතුමා කියපු කථාව

විශ්වාස භංග / ඉල්ලා අස්වීම් සහ ඉවත්කිරීම් නිසා ලංකාවේ දේශපාලනය මේ දවස්වල හොඳටම උණුසුම් වෙලා. ඊලගට මොනවා වේවිද?

කඩ කළ පොරොන්දුවට එ.ජා.පයෙන් දුන් දඬුවම

ලෝක දේශපාලනය තුළ කැබිනට් මණ්ඩලය සාමූහික වගකීමට බැදී සිටීම පාර්ලිමේන්තු සම්ප්‍රදායේ අත්‍යවශ්‍ය අංගයක් වී ඇත..

වැඩියෙන් නෙට් යන්න අඩු වුණු බදු

රජයක් උනාම මහජනතාවට හැකිතාක් සහන දුන්නොත් තමයි දිගින් දිගටම මහජන ප්‍රසාදය දිනාගන්න පුලුවන් වෙන්නේ..

5 ශිෂ්‍යත්වය ළමා මනසට පීඩාවක් ද?

විභාගයක් ජීවිතය තීරණාත්මක ලෙස තීරණය කරන බවට ඔබට සදහන් කලොත් ඔබ එය විශ්වාස හෝ අවිශ්වාස කරනුයේ ඔබේ ජිවිතයේ මුහුණ දීමට..

අතිශයෙන්ම බස්වලට විතරයි

රථවාහන තදබදය එහෙම නැත්නම් ට්‍රැෆික් කියලා කියන්නේ අපි හැමෝම අත්විඳලා තියෙන නීරස මාතෘකාවක් කිව්වොත් හරි. සමහර වෙලාවට..

වැහුවොත් මුහුණ - නොලැඛෙයි ප්‍රථීපල

ලංකාවේ අපි පුංචි කාලේ ඉඳන්ම පුරුදුවෙලා තියෙන්නේ විභාග කේන්ද්‍රීය අධ්‍යාපන ක්‍රමයකට. වසර 13 ක පාසල් අධ්‍යාපනය තුළ අපි මූලික වශයෙන්..

දඩි බිඩි වුණොත් ගෙවන්න වෙන දඩ වැඩි වෙන හැටි

අපි කවුරු හරි වැරුද්දක් කලොත් අපිට ඒකට දඩුවම් විඳින්න වෙනවා. ඒක ලෝක ස්වභාවය. රියදුරෙක් පාරේදි වැරැද්දක් කලොත් අපිට ගෙවන්න..

තවත් බාලගිරි දෝෂයක්?

1987 වසරේදී ඉන්දු ලංකා ගිවිසුම යටතේ ඇතිකර ගත් 13 වන ව්‍යවස්ථා සංශෝධනයෙන් අපේ රටට හඳුන්වාදුන් ප්‍රධානතම සාධකය තමයි පළාත්..

ටියුෂන්ද? ආගමද?

අද තියෙන්නේ විභාග කේන්ද්‍ර කර ගත්ත අධ්‍යාපන රටාවක්. අවුරුදු 13 ක පාසල් කාලය පුරාවට අපි ප්‍රධාන විභාග 3 ක් මුල් කරගෙන තමයි මේ..

බදු දීමෙයි විකිණිමෙයි වෙනස

ආයෝජනයක් වෙනුවෙන් ශ්‍රී ලංකාවට හිමිවන වැඩිම මුදල පසුගිය සිකුරාදා අපිට ලැබුණා. ඒ හම්බන්තොට වරාය වසර 99 ක් සඳහා චීනයට බදු..

උතුරම හඩා වැටුණු දකුණේ පොලිස් සැරයන් ඝාතනය..

බෙදීම් තුලින් කිසි දිනෙක ඒකීයත්වය, මිත්‍රත්වය හෝ සාමුහිකත්වය ඉස්මතු වන්නේ නැත. ඒකීයත්වය අද ලංකාවේ ජීවත් වන ඔබට මට අත්‍යවශ්‍යය...



Copyright © 2016. All Rights Reserved. Designed and Developed by TNLRN Online